Juletre og katt ..

Har egentlig gått over all forventning altså… Han var veldig nysgjerrig i går når jeg satt det opp og
surra rundt og rundt lys og glitter men utrolig nok det står enda,,

Så veldig snill Astrix..
Vi sliter fortsatt litt med sovinga,men det retter seg nok,, skal prøve å holde ham våken
i kveld, så får vi se om vi får snudd døgnet hans litt..
Han er jo verdens skjønneste lille krabat..

Så han er med å skriver Blogg hver morgen 🙂
om kvelden derimot,,,
Ja se det er noe helt annet..

Da skjer det nemlig ingenting, men så fort jeg skal gå å legge meg,, da skal vi ta Vincent,
så han går ut av senga, vi skal spise tær og vi skal “greies” hele gjengen ..
Han gjør det jo bare fordi det er gøy .. men som sagt skal prøve å få snudd ham i kveld,,
Kan bli spennende,

Eller så begynner husene rundt her å se ut som jul. Iallefall det rett over gata..
Brodern sitt

Er kjempekos å se ut av vinduet,,,
Vi har gjort alt klart så det bare er å plugge i kontaktene,,
Men venter vel til i morgen tror jeg..

Ellers i dag skal dagen gå med til litt mere baking,, og så tror jeg jeg er nødt til å sette en
stopper.. Da blir det bare vanlig vask, dagen før innleggelse…
For nå sier nemlig hele kroppen stopp..
Så da må jeg bare høre da..
Er ikke helt greit når alt svikter,, System failure liksom ..
hvertfall alt av ledd..
Jaja ting kunne vært så mye værre så jeg skal IKKE klage 🙂

Er heldig jeg ,, har et helt varmt hus jeg kan pynte og mennesker som er glad i meg..
Da er livet helt greit altså..
Håper livet deres er greit og?
Viktig å puste litt i denne adventstida vi nå går inn i ,, Så husk ,planlegg at du har tid til en
pust eller to i bakken 🙂
Da blir ting så mye hyggeligere .)
Da håper jeg dere har en nydelig lørdag foran dere ,, senk skuldrene litt og lev !
Så prates vi med et pittelite middags innslag,,,
Have fun !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg