Jøss

jamen i meg godt man er tidlig oppe på en søndags morra og folk vet om det 🙂

Fikk telefon fra dattera om jeg ville være med til Sverige .. Så ja da hopper vi vel til Sverige en tur da..
Blir koselig mor ,datter tur, Litt utenom det vanlige men kjempehyggelig ,,
Så da var det å snurre rundt, få på fillene , finne frem kjølebager, sekk etc,, børste av støvet av dem liksom..
Ohh gleder meg altså. Lenge siden jeg var der.. fikk liksom ikke dratt forrige mnd..
Så dette blir bra..
Sarpsborg Arbeiderblad
Og med dattera kan jeg bruke dobbel så lang tid i butikker uten at noen klager pittelitt..
(er matbutikken det blir litt klaging i  )
Men det ordner seg jo nå– blir spennende å se hvilken fangst jeg kommer hjem med ..
Så da må jo gubbers og bikkj klare seg selv i dag..
Godt jeg lagde ferdig dagens middag i går !!
Bare å varme når jeg kommer hjem , og da har vel kanskje noen gjetta hva det blir ?
Godt med alt som er ferdig … og nå kan jeg jo se etter tilbud både på matbutikk og båten ..
Litt grått og trist  ute i dag, det ser litt høsten ut. Men det synes jo jeg er kjempekoselig ! Litt sånn tåke/regn..
Ekstra hyggelig å finne på noe da.. Og livet byr på overraskelser bare man følger med og setter pris på de små ting  🙂

Så håper dere alle får en nydelig søndag.. og at dere koser dere , kanskje med en kake eller noe sånt ?
Livet blir hva man gjør det til ! 🙂

Prates etterpå i dag da:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg