Ja da satt man her da

En ting jeg ikke er god på er å sitte stille. Men prøver å være flink å følge doktors ordre om å sitte stille, eller ta det med ro i 3 dager. Gubben og bikkja er ute på tur uten meg. 
Så ta litt bilder av kjøkkenet mitt da og dele med dere 🙂  Helt vanlig kjøkken . Where all the magic happens 🙂

Hmm, bakt litt havre kjeks på morran da.https://miniblogg.no/lindasmat/118149/havre-kjeks.html

 Blir fiskeboller til middag så ikke noe spennende der heller.  https://miniblogg.no/lindasmat/119492/dagens.html
 

Ellers så er fortsatt dataen til gubben konka. Antaglivis nytt hovedkort til en dullion .

Men vi har funnet ut at det var varmeelementet i vaskemaskinen , så det er bestilt og i posten 🙂 
Jippi for https://www.nettoparts.no/shop/frontpage.html de har nemlig reservedeler til det meste. Og når gubben er flink til å skru så redda det oss fra noen tusenlapper.
Life ain´t for the faint hearted.  Men alt i alt så har vi det knallbra, så jeg velger fortsatt å smile. Det håper jeg dere gjør og 🙂 Vi trenger alle litt smil og latter rundt oss. Gleder meg til sommeren og late dager ute i varmen ,med grillings og venner og kanskje en drink 🙂
Kos dere alle sammen, ta vare på hverandre 🙂
 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg