Hva skal man si

1 år eldre, ikkeno klokere kanskje ….Føles sånn.. Har jo ikke skjedd så mye på 1 år.. Annet en at jeg er heltids mamma til Astrix da .)
Og Vincent selvfølgelig men han klarer seg stort sett selv:) Astrix er veldig opp i henda mine og skal følge med på alt
jeg gjør.. Alt fra matlaging til støvsuging, til klesvask.. Han fotfølger meg . Og det er VELDIG hyggelig.. Noen ganger får jeg litt fnatt når jeg står og lager mat
og han bumser ned på benken og skal ha en *labb* med i alt. Men han kikker på meg med de nydelige øynene sine også ser det ut som han smiler..
Altså jeg vet jo han ikke gjør det.. Han er bare en katt, Men han virker utrolig smart, og han vet han er sjefen ..
Sånn er vell livet med en Maine Coon tror jeg ,,,
Vincent og han har gudskjelov blitt veldig gode venner… de løper sammen ute og tumler rundt på plenen,,
Astrix skulle nok helst vært mye mer ute. Men foreløpig er det under overoppsyn av  oss MED GPS halsbånd…
Livredd for at han skal forsvinne eller noe skal skje.. Så et par timer hver dag er vi ute sammen ..
Det kan jo blir gøy når snøen og kulda kommer 🙂 Jaja vi får gjøre vårt beste…
Jeg vet jo liksom at jeg kan jo se ham på gps trackeren og vite hvor han er , men tenk hvis noe skjer og jeg ikke frem …
Off vil ikke tenke tanken engang….
Har iallefall funnet ut alderdomsdrømmen min iløpet av dette året da..
Heheh kunne veldig tenkt meg og begynt å redde katter… Altså ta imot lkatte rfra FOD foreksempel,, Da må jeg gjerde inn
hele hagen og legge netting til tak… men det håper jeg og få til ..
Så drømmen er å ha masse katter…altså som skal ha det bra… Jeg skal ikke bli sånn crazy cat  lady …

Ellers i dag blir det vel stille og rolig …ikke mye som skjer…
har en aldri så liten kake i ovnen nå,, kommer vel noe kaffebesøk ,, men absolutt stille og rolig dag…enkte på det i dag,, åssen i hule skal
jeg få på meg linser,,, få på meg klær …hmmm etterhvert ja ,..men hånda i gips er ikke gøy..
Er jo det jeg gruer meg for.. selve operasjoen er null problem … men den laaaaaaaaannngggee tida etterpå … grr… Jaja
Skulle nesten tro jeg begynte å bli vant til det,, har kommet ut av tellinga på hvor mange operasjoner jeg har hatt..
Men Gips er liksom et helt annet kapittel…

Tipper det blir noe sånt….
Men jeg skal ta så mange bilder jeg bare kan og følge så godt med som jeg får lov til …

Så da er det vel bare å sette igang med  litt ting,,,Håper dere alle får en kjempefin tirsdag ..
Og ta godt vare på hverandre:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg