Hjort Ytrefilet med Gratinerte poteter,viltsaus og grønnsaker

Akkurat som det høres ut .. Hjort ytrefilet,gratinerte poteter,viltsaus og grønnsaker.
Gratinerte poteter og viltsaus lagde jeg jo i går .
Så bare og steke biffen og forvelle grønnsakene ..

Smaker helt fortreffelig 🙂

Men jeg har jo også fått stekt opp Lunchkaker i dag 🙂
2 kg ble ganske mange middager altså . Så utrolig deilig å ha i fryserern.

Det her er hva jeg hadde i dem ,, en dæsj av dedt og litt fløte og en halv pakke makaroni, en halv pakke grønnsaker.
Og en god fløte skvett..
Stekte de så i panna, la de i ildfast form ,inn i ovnen på 180 grader i ca 20 min .
Pakket de så i folieformer. (mine bestevenner)

Så nå er fryseren full av helt herlige middager. bare å kose seg fremover.

Etter vi hadde gått tur i dag ,lå det jammen i meg blomster ved inngangsdøra 🙂
Tusen tusen takk kjære nabo .)

Så jeg håper dere alle har en kjempefin lørdag . Og koser dere litt ekstra. Dere fortjerner det 🙂
Jeg fikk også vaska Mindy i dag ! Jippie..
så nå er det rydde etter middag og slappe av med litt minihus tror jeg 🙂
Prates i morra tidlig !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg