Hjort ytrefilet med bakt potet

Biff i dag siden det er lørdag. Var så heldig å få snappa tak i en hjort ytrefilet fra den lokale Kiwi butikken, de hadde fått en et parti av det som de kjørte på tilbud. Er oppdrettshjort, men kjøttet ser iallefall helt nydelig ut .. 
 

Gleder meg,,,
Velger  servere den med bakt potet med Rømmedressing (rømme,finahakket løk og garlic pepper krydder) Mykstekt løk og sukkererter, gulrøtter stekt i panna med smør og litt sukker…
 

Blir nok ganske bra , håper jeg..

Ellers så ble det en lang tur i dag, Planla egentlig bare en kort en pga varmen og vonde knær. Men så fant vi ut at nettopp pga varmen så fikk vi gå langs elven hjem igjen,, Og da vi først var ute og labba ,fant vi ut a tvi skulle gå til sandstanda så  Vincent fikk bade og kose seg.. Joda , så det ble 6,3 km tilsammen. Beina er vonde men, turen var nydelig og da går det liksom litt opp i opp 🙂 Sitte litt på rumpa resten av dagen da .-)
Legger ved noen bilder..
 

Så når vi endelig kom hjem fikk vi koselig besøk av datter og svigersønn på hver sin elektriske sparkesykkel…Helt fantastisk… det ser supergøy ut… Men jeg er livredd for å prøve,, Med knær som går i alle retninger kan jeg liksom ikke helt se for meg at det går bra ! hehehe….

da de dro, tok jeg bikkja med i dusjen , med shamponering og full pakke, så nå ligger han rett ut i senga og ser meget fornøyd ut..

Håper dere alle har en fin lørdag.. Ta vare på hverandre .. Gi hverandre en klem ..

Nyt livet ! 🙂  Man lever bare en gang (tror jeg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg