Heisann

Lettere grått og overskya i dag, men fortsatt sommer, med et lite hint av høst,,
Nærmer seg bursdagen min . 1 år klokere .
Gleder meg masse. Koselig å invitere på mat eller kaker.. Har ikke helt bestemt meg enda 🙂
Og vet heller ikke helt hvor mange jeg skal invitere , meen fortsatt litt god tid til å finne ut det da 🙂
Vet bare at jeg gleder meg ..
Ennå et år er gått . Tida flyr på en måte litt fra meg, skulle så gjerne rukket å gjort så veldig mye mere altså ..
Derfor føler jeg på en måte at jeg må gjøre det beste ut av hver dag.
Så i dag blir det litt baking igjen på morran .. Så 12 turen med bikkja til brodern og vår ❤️

Så kommer dattera å henter meg ,for å dra på Staples og gjøre litt innkjøp til hun begynner videre utdanning .
Sikkert noe jeg kan finne på å kjøpe og der 🙂
Så blir det vel noen andre butikker på vei hjem , før det blir kylling middag her 🙂
Alt er ferdig så gubben skal bare varme i ovnen og sette frem salat..
Det burde jo gå helt suverent..
Men fikk masse oppskrifter fra dattera i går som jeg skal dele med dere senere i dag ❤️

Så det blir et lengere innlegg i kveld .)

Og mens dagen går så skal alle mine tanker være hos alle i Odda , som har en tung begravelse i dag ❤️ ❤️
Min dypeste medføelse ❤️ ❤️

Ønsker alle en så bra dag som det går an … så prates vi i kveld ❤️ 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg