Happy Tirsdag

Tirsdag har liksom blitt fiskedagen her i huset, Som sagt vi er veldig rutinedyr ..
Nesten til det kjedsommelige faktisk.. Vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn men etter
Gastric Bypass operasjonen min i 16 ble ting liksom snudd veldig på huet,, og når jeg slutta
og røyke i 18. Ja se da var det som å sette en propell på meg .. Har jo ikke ro i baken.
Går i et fra halv syv om morran til 7 om kvelden. Men da sitter jeg og leker coach potatoe altså 🙂

Men tilbake til middagen , fiskegrateng med revne gulrøtter  blir det i dag 🙂
Så her er oppskriften : https://linda.blogg.no/hjemmelaget-fiskegrateng-2.html

Smaker altså helt nydelig:)Så prøv da vel, veldig kjekt å ha i fryseren 🙂

Men vet du hva? I dag var det altså – 0,8 C her når jeg sto opp altså…
Det begynner virkelig å bli høst ute ,,,

Så med det ønsker jeg dere alle en superfin fantastisk tirsdag 🙂
Gå en lang tur i dag da vel og nyt alle fargene naturen har og by på nå ..
Husk å se deg rundt 🙂

Prates i morra 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg