Hæppy Tuesday

Heheheh jeg skal iallefall prøve å lage en fin tirsdag.
Våkner tidlig for tida. Ble litt gråting i går kveld og var litt trist..
Savner katten som ble borte også ble en til borte i gata her..
Og når man da gråter,får man vondt i hodet, hovne øyer og det er egentlig bare
å gå legge seg.. Så  derfor våkner man ekstra tidlig og da.
Men jeg har bestemt at i dag skal det bli en fin dag!
Jeg skal nemlig ha matmaraton igjen ,, heheh..
Fortsetter jeg sånn trenger jeg snart en tredje  fryser..
Neida er ikke så ille, men en ny batch med kjøttboller i tomatsaus må lages.
Så da går vel det meste av dagen med til det .
Blir en handletur med dattera, når hun slutter på jobben ,,
Kanskje jeg da kommer over noen fantastiske tilbud…

Har også funnet noen kule oppskrifter hos CathrineRuth
som jeg tror jeg absolutt må prøve ut til bursdagen min altså ..
Begynner så smått og glede meg til den , litt mye å gjøre først men det
går nok bra .) Gjør som regel det 🙂

Også må jo gubbers og jeg tusle tur med bikkj i dag og 🙂
Han kan jo klokka så når den nærmer seg 12 begynner han og
løpe opp og ned trappa her for å se om Gubben eller jeg reagerer liksom 🙂
Verdens skjønneste lille Whippet.. (liten var kanskje å overdrive , da han faktisk er alt for lubben)
Men han er kosegutten vår..
Bevaremegvel ,,, hvis noen husker den barnetv’n…

Han er veldig armer og bein og superlykkelig,, Helt sikker på at alle som ringer på eller går på gata når han er ute,,
De kommer nemlig bare for å besøke han !!
Verdens skjønneste .)

Så med det håper jeg dere får en Kjempefin tirsdag, ! Bestem dere for at den blir bra !

så prates vi etterpå med oppskrifter ,fremgangsmåter og bilder
Klem fra meg !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg