Grilla Tomahawk med hasselback poteter al’a Snowden og brokkolini

I går torsdag var første dagen siden jeg begynte å blogge at jeg ikke fikk tid. Unnskyld.

Det gikk i et fra jeg sto opp til jeg la meg omtrent , lite avbrekk av en middag.
Først så fikk jeg jo besøk av en god venninde og fikk lagt litt negler på henne 🙂
Vi løste selvfølgelig mange verdens problemer samtid ! :-))
Så var det med dattera avgårde til Liertoppen . Off stort senter maaange mennesker. Men det gikk veldig greit . Derfra gikk turen til Buskerud storsenter, enda flere mennesker. Men der fikk vi rasa innom de butikkene vi trengte. Polet, Cubus, Obs, Christiania Glassmagasin. Og jeg fikk kjøpt et lass med smulteringer til dattera og Churros til meg.. det var noe rare greier. Smakte som smultering deig, tyta ut til stenger, fritert og sukker og kanel på ..Hmm ikke min smak.. Men men vi hadde det superkoselig. Middagen ble Kjøttboller og taglitatelle med et dryss parmesan.
https://miniblogg.no/lindasmat/119295/kjoettboller-i-tomatsaus.html
 

Og i dag går turen til stedet ingen ante at noen kunne ha hytte. Nemlig paradiset til Pappaen min .

 

 

Brodern og jeg drar opp for å hjelpe til med å snu en båt. Og spise litt lunch vi har med. Etter det blir det negler på dattera her hjemme. Før turen går på den lokale Kiwi for å ukeshandle og se etter tilbud. Middagen blir grilla Tomahawk .. med Hasselback poteter al’a Snowden og brokkolini.
https://miniblogg.no/lindasmat/121693/biff.html
Yummy.. Gleder meg masse,,,,
 

Og det ble kjempegodt 🙂 Helt nydelig ..
Håper dere alle har en kjempefin og hyggelig fredag og nyter helga , enten alene eller med noen . Uansett ta godt vare på dere selv og andre 🙂
Stoor klem til alle som vil ha ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg