Gøyal torsdag

I dag tidlig måtte jeg bare lage litt mere salat,har alltid en bolle stående i kjøleskapet.
Det er nemlig fast lunsj nå til Gubbers og meg. Varierer mellom kalkun topping eller roastbeef..
I dag ble det kalkun . Skal nemlig kjøre mammaen min til røngten igjen , og ta en aldri så liten tur på
senteret . så da er jeg jo ikke hjemme klokka 12.. Så da slengte jeg sammen en ferdig salat bolle til Gubbers.
Med kalkun og litt hakka valnøtter på toppen .. sunt og godt og knasende .

Bruker verdens beste dressing ..

Dressing

2 ss soyasauce
saften av 3 lime
1 ss hakket frisk koriander
1 hakket rød chili
2 hvitløks fedd hakket
3 ss vann
1 ts sukker

Bland alt sammen godt og hell det på en egnet flaske

 

Ellers i går kom naboen bort hit med presang til meg, fordi jeg bare hadde matet katten hennes noen dager,,
Gud å snill nabo jeg har 🙂

Vakre blomster og god vin og ikke minst Nøkkelchain fra Louis Vuitton..

Ellers i går fikke jeg endelig pusla sammen resten av huset, gubbers hjalp meg med det elektriske 🙂

Like rotete kjøkken der som her hos meg hahaha

Så nå er vi igang med ennå et nytt et..
Nr 5 i rekka. Er snart bolighai nå !
Men er en helt ok hobby og ha. For som sagt da sitter jeg faktisk stille 🙂
Nå nærmer klokka seg avreise her , så må få hivd meg rundt og bli ferdig ..
Håper dere alle ahr en strålende fin Torsdag , kos dere litt ekstra i dag, snart helga !!!
Prates etterpå i dag da!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg