Gladkokkens Lørdagskylling

Jupp vi var en tur i Drammen i går. hadde det kjempekoselig . Vincent (bikkja) blir så sliten av byen,inntrykk,lukter at han la rett ut når vi kom hjem , godt fornøyd.
Var også en liten tur hos min svigerinne og vi var så heldige å få arve en Flymo 350.

Hellige Madonna og gudbedremeg så enkelt det kan være klippe gresset !!
Gubben kommer aldri mere til å få love til det..det var jo kjempekoselig å tusle rundt på plenen med den her som fløy rundt nesten av seg selv. Turte tilogmed å prøve kantklipperen etter den hyggelige opplevelsen der 🙂  Så nå er hagen strigla, hagemøblene vasket og alt klart for å nyte laange hyggelige kvelder på verandaen med klukkinga fra dammen 🙂
Middag i dag blir Gladkokkens lørdagskylling
https://miniblogg.no/lindasmat/121037/gladkokkens-loerdagskylling-paa-en-onsdag.html

Og ellers fikk jeg pusla litt på minihuset, ferdig med senga, så da kan jeg endelig si meg ferdig med soverommet:) 
 

Nå er vi igang med kjøkkenet, har laget kakefat, noen asjetter med kake på og en kaffekopp..blir også visper og kaffemaskin 🙂

Fortsetter litt på huset ikveld tenker jeg,,,Nyt sommeren og ta godt vare på hverandre og skap minner !!! Maaange minner 🙂
Kos dere litt ekstra ,det er en liten ordre fra meg 🙂

God lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg