Frostnetter

Ja, det begynner så smått og bli kaldere 🙂 Hvitt rim på bakken … Litt frostrøyk når man går ute
og puster. Det begynner å bli VINTER.. den kalde fine tida.. Digger den 🙂
Ting blir så mye hyggeligere.. Folk er ikke så hissige i kaldt vær som i varmt..
Tror jeg da (meget mulig jeg tar feil )
Men i går hadde vi en helt nydelig tur på furumo , med en overlykkelig Vincent.
det er nemlig beste stedet i hele verden og gå tur, for der tror jeg jammen i meg
hver eneste hundeeier i Modum er og tusler..
Der finnes all slags lukter,, og de fleste trærne langs stiene er grønne av mose
nederst på stammen.. og hvert eneste furutre skal undersøkes nøye..

Og vi møter mange mennesker som er ute å går tur, og alle smiler og hilser..
Så det ble en runde på 7 km.. helt fornøyd med det, tura vi hjem igjen og jeg rakk akkurat å
sette en julekake deig,,før vi spant ut igjen , for å se hvor langt de hadde kommet med opppussing
på huset til dattera og svigersønn.. Og de har vært utrolig FLINKE… helt imponert.. igjen ,,
heheh og de som har hjulpet til fortjener stor gullmedalje..
Helt fantastisk.. så nå begynner prossesen og bygge opp igjen ,)
Gleder meg til fortsettelsen 🙂

Og da vi kom hjem derfra ble det dusjing på Vincent.. han synes jo absolutt ikke
det var nødvendig.. men når vi har ham i senga , synes jeg det er helt innafor at han dusjer
ganske ofte,,, Og etter mye styr og sjamponering og ikke minst tørking.. var det en ganske så
sliten whippet gutt..Astrix kikka på “brodern” med store øyne og lurte på hvorfor han åla seg bortover sofaen
og innom alle tepper vi har, heheh ,,

Også var vi jammen så heldige å ha middags gjester i går og 🙂
Kjempetrivelig med besøk og en god varm suppe i vinter kvelden..
Så det ble som jeg hadde besemt , søndagen var en super dag..

Og jeg fortsetter i samme sporet, har bestemt at hele uka skal bli fin !
Jeg skal gjøre ferdig alt det jeg kan og ikke minst pynte;) Åhh
gleder meg til det altså ,,,
Så får vi ta en dag av gangen til neste uke 😉

Så i dag blir det og skrive ferdig liste.. (greit å ha noe å krysse av ferdig på !)
Også blir det vel litt syssling med vanlige ting og litt middag senere da 🙂

Så håper dere alle får en kjempefin uke, og at dere har noe hyggelig å se frem til .)
Lag livet koselig.. Og ta godt vare på hverandre og dyra 🙂
Så prates vi senere med en oppskrift 🙂

Og her bestemte Astrix seg for at det var nok blogging for i dag .)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg