Friday !!

Jepp endelig fredag igjen, og tiden tikker sakte ned til 1 des..
Og jeg begynner å få ting i boks,,
Ellers er det jo bare sånn vanlig styr ,, vasking rydding etc,,
Og jeg  må pynte alt til jul da.. Men jul blir det uansett,,
Uansett om jeg har 7 slag i boksen eller om det er rent inni skapene mine,,
Har nemlig ikke tenkt å feire jul inni der…
Og skulle vel ønske alle kunne finne litt ilbake til den gamle juleføelsen,,
Ha famile på besøk, venner,, Levende lys, middag, fyr på peisen ..
Bare det å nyte hverandres selskap,, uten den dumme tlf,nettbrettet eller tv’n..

Jepp alt er fint til sin tid, men vi glemmer nesten  å prate med  heverandre,
når alt kommer til alt er famile og venner det viktigste,,
Så mitt forslag, i jula.. eller helgene i desember. Inviter noen du ikke har sett på lenge.
På middag ,, Pynt bordet, gjør det hyggelig, skru av tv.n glem alt kjaset og maset som gjerne
følger desember for 1 kveld, Og bare nyt et hyggelig selskap..
Man trenger et pusterom i ny og ne… Og det er veldig deilig å komme til dekket bord,
Kanskje den vennen eller familemedlemmet trengte en pause de og,,
Kanskje de får en ide om ,  jøss det her kan jeg gjøre og,
Vi besøker nemlig hverandre alt for sjelden nå..
Ting går på tlf, meldinger, chat , facetime, snap,, Gudvet hva alt heter.,,,
Men vi glemmer helt bort at mennesker egentlig er flokk dyr..
Vi liker klemmer og varme og samhørighet..

Hmm er i et litt merkelig hjørne for tida kjenner jeg ,, skulle bare så gjerne ønske
at alle var glade, fornøyde , mette, trygge.. og hadde noen der,,
Men det er dessverre umulig,

I dag blir det en fin dag uansett iallefall , dattera kommer på lunsj . Og blir med å gå tur med
voffen etterpå, så da kan gubbers få fri hvis han vil..
Så før hun kommer må jeg gjøre alt jeg skal i dag, vaske ,styre  etc,, for skal på
en roadtrip etter det,,
Jaja time flies when your having fun .. 🙂

En helt annen ting , vi har jo innført tannpuss på både Astrix og Vincent 3 ganger i uka nå..
det går greit , men i går prøvde vi i tilegg å ta bilder av det ,, hahah 🙂

Ikke helt enig i det her altså …


Ikke noe bedre han her…


Men kjempe venner når det er middagstid.. 🙂
Så med disse bildene så sier jeg bare , ha en utrolig fin Fredag , kos dere 🙂
Også kommer jeg inn igjen i kveld med en oppskrift jeg vettu .)
Ta godt vare på dere selv, og smil til de du møter:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg