Friday on my mind

Fredag i dag jo !  Så hyggelig, senke skuldrene litt og kose seg litt ekstra i hverdagen ..
er ikke noen spesielle overraskelser i dag tror jeg . Bli med Gubbers og tusle en fin tur med bikkj ..
Lage litt Taco,, Jepp helt vanlig fredag,, Men siden jeg har en sånn fantastisk datter ,
så har hun laget en oppskrift jeg kan dele med dere i dag .
Gled dere ..
Sånn ellers skjer det ikke så mye her uti skogen altså..
Furutrær - skog - skogsvei - vei - Furumo - Modum Bad
Stille og rolig, og det er igrunn akkurat sånn jeg vil ha det.
Var jo en tur i Drammen i går og kjenner jo at jeg blir lettere stressa av å kjøre der,,
Alt for lenge mellom hver gang jeg er der …
Bomring: Drammen skal få hele 41 nye bomstasjoner

Men klarte det med glans uten å kræsje.
Og håper ikke jeg klarte å gjøre noen sinna med kjøringa mi,,
Husker godt selv når jeg bodde i Drammen og kalte andre sjåfører for “bønder i byen”

Og “hengerumper” etc… joda ,, nå er vel bonde i byen selv hihihi..
Utrolig hvor fort man legger fra seg det “stresset” det er å kjøre i byer når man flytter
på “landet”.. Og Drammen er egentlig veldig grei by å kjøre i altså..
Oslo får jeg helt fnatt av… Meget sjelden jeg kjører inni der gitt .
Har prøvd et par ganger og at det ikke endte med katastrofe er takket være andre snille
bilister .)

Sånn ellers holder jeg på med den første Spotify lista mi..
Gud å mange sanger jeg har “glemt ” på en måte,,
kjempekult å finne de igjen og rocke løs når jeg lager mat .. eller sitter i bilen ,,
Folk rundt meg tror sikkert jeg er gal, gamle dama med Adam And The Ants på full guffe liksom ,,,

Adam Ant - - pocketbok(9781716881022) | Adlibris BokhandelMen who cares !!  Det er gøy og livet er til for å leve !
Så i dag skal jeg legge til flere sanger og koooooose meg masse,,
Det håper jeg dere gjør og, så kommer det som sagt Alexandra oppskrift etterpå i dag !!

Prates da 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg