Fredag !

Som dere sikkert alle har fått med dere nå så er jeg litt  over gjennomsnittet intressert i å lage mat. Det begynte vel egentlig for fullt etter jeg hadde Gastric Bypass operasjon i 2016, og fant ut at når jeg ikke kunne spise mye ,skulle iallefall det lille jeg spiste smake godt og være nogenlunde sunt. Og der er vi vel enda .)
Til 50 års dagen min for snart 2 år siden ønsket jeg meg bare kjøkken ting. Og det fikk jeg. Kjøkken apperater og penger til å kjøpe mer kjøkken ting. Så da ble det Ebay og Pioneer Woman ting. Kjelesett og målebeger og smørkopp og gudameg…Men nå fikk jeg endelig bestilt den siste på ønskelista den kom i dag. Nemlig en DIGER kopp til å ha supper etc i ..Med et lokk for å holde på varmen, Se så lekker 🙂

Og det fantastiske lokket 
 

Så da må jeg klemme i gang med å lage mer chicken noodle soup da 🙂
Oppskrift her:https://miniblogg.no/lindasmat/118310/chicken-noodle-soup.html

Ellers så er det jo fredag, så det betyr TACO. Legger ved oppskrift på hjemmelaget salsa 🙂 https://miniblogg.no/lindasmat/119102/hjemmelaget-salsa.html

Nå er det ut å jobbe i hagen litt, prøve å få den istand før det blir sommer:)
Ha en superfin fredag alle sammen, ta godt vare på hverandre.Og ikke minst en riktig god helg !! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg