Fredag igjen da

Da er fredagen her , og Taco som vanlig. Men i dag bestemte jeg meg for å prøve oppskriften til dattera på Hjemmelaget salsa. Dæven det var godt !! Så her er en link til den oppskriften https://miniblogg.no/lindasmat/119102/hjemmelaget-salsa.html

Og anbefaler på det varmeste, prøv den ..
Ellers i dag har vi gått 4 km tur, fikk meg en tur på butikken. Lagd Salsa og klargjort Brisket for i morgen tidlig. Gnidd den  inn med Dijon sennep og krydderblanding.
Oppskrift og bilder kommer i morgen 🙂
Fikk også vaska “Mindy” Alle ting jeg eier som jeg er veldig glad i har jeg med å navngi. så bilen det er altså Mindy. 
 

Veeeldig fornøyd med min lille røde fare.)

Ellers skal jeg vel kanskje pusle litt med minihuset i dag, har ikke så mye igjen så prøver så godt jeg kan og tøye tiden 🙂
Sånn bortsett fra alt det her så må dere alle ha en kjempefin helg og kose dere masse og ta godt vare på hverandre.) 
You only live once (as far as I know)

Happy Weekend alle sammen !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg