Fra mobilen liksom

Ja da får jeg jo prøvd det og… Internett leverandøren vår er nede, men kom jo på at hihi jeg har jo mobil, så første blogginnlegg fra den..

Bruker vanligvis laptoppen…Litt kjølig i dag. -3,5 så da var det bare å få på seg fillene, hente ved og fyre opp i peisen..Blir en stille og rolig søndag. Etter en noe hektisk lørdag …tok fryktelig lang tid å lage Moussaka,  men du dæven så godt det ble..beste Moussakaen jeg har smakt.  Bedre en den jeg fikk på Kreta..

Så innmari fornøyd med at jeg har 3 ferdige Moussaka former i fryseren nå 👍😋

Det er fryktelig stille her med bare 1 katt og 1 hund😯 stakars gamlefar  Gizmo prøver så godt han kan …off..jeg vet det blir bedre med tid..

Og nei jeg skal ikke drive å sutre om dette hele tida.

Det ser ut til å bli en nydelig høstdag i dag . Så jeg har bestemt at etter turen i dag ,blir det rydding i hage….tror ikke lenger kommer riktig enda, men godt å få vekk Flamingoer og grill liksom 😉

Håper dere alle har en kjempefin søndag. Jeg skal iallefall prøve så godt jeg kan ❤

Ta godt vare på hverandre ❤

Så prates vi i kveldinga 😋👍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg