For en fin dag !

I dag blir en litt stressa dag, men fy så gøy. Og ha hele dagen full pakka med morsomme ting å gjøre 🙂 
Først i dag kommer ei god venninde som jeg skal legge negler på . Joda driver med det på hobby basis 🙂  Og sånn ble resultatet i dag 🙂
 

Har 3 mennesker i livet mitt jeg legger fast på. Har overbeveglige ledd så fingrene mine er ikke helt samarbeidsvillig til tider. Har også slitasjegikt så er en del smerter involvert . Men man kjenner at man lever 🙂
Så når jeg er “ferdig” med å skravle med henne, fore henne kaffe baileys fra Tassimo´n.
Da er det ut på gåtur med Vincent og gubbe 🙂 Går ca 1 time(hvis det ikke regner for mye) Så rekker jeg akkurat og puste litt i bakken før jeg er så heldig å få bli med dattera på handletur , Wohho,, Tror tilogmed vi skal helt på Buskerud Storsenter. Gleder meg masse. 
Og da når jeg kommer hjem er det bare å hive seg rundt å sette igang med middag 🙂

Kyllingfilet i form
 

Ingredienser

4 porsjoner

4 stk kyllingfilet
1 ss margaring eller olje til steking
1 stk løk i grove biter
1 stk rød paprika i grove biter

Saus

3 dl kremfløte
6 ss ketchup
2 ts karri
1 ts eddik 7 % (kan sløyfes)
½ ts salt
¼ ts pepper

Serveres med 

Ris 
1 pk blandet babyleaf salat

Brun kyllingfiletene raskt på begge sider i en stekepanne med litt margaring eller olje, legg filetene over i en ildfast form sammen med løk og paprika.

Visp sammen de andre ingrediensene til sausen og hell over formen 
Sett formen i stekeovn på 200 grader i 20-25 minutter til kyllingen er gjennomstekt.
Kok ris .

Server saftige kyllingfileter i karrisaus med ris og salat 🙂

Enkel middag og veldig god , Passer også utmerket godt å fryse ned i sølvfolieformer:)

Så da var vel nesten hele onsdagen gått for min del. En dag fyllt av latter, prating, tur og ikke minst shopping med dattera 🙂
Gud så heldig jeg er ! 

Håper dere alle har hatt en fin dag fordet om det drypper litt regn .
Bak skyene skinner alltid sola ! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg