Ferdig !

Våknet i dag og bestemte meg for at nå er jeg ferdig . Ferdig med å være lei meg over katten som forsvant ..
Savnet er der selvfølgelig enda, og kommer til å være der lenge..
Men jeg kan ikke fortsette å gå rundt å smågrine hele tida,,
Så plukke seg selv opp ,ta to Spiseskjeer med “ta deg sammen” og la livet tusle videre ..

Litt grått på morran i dag, men fortsatt sommer ..dagen i dag skal jeg fylle med baking ..
Prøve noen fantastiske blåbærmuffins ,.. Hadde jo med gubbers på tur på søndag
og plukka litt blåbær. Hadde jo glemt hvor vondt i ryggen man får og hvor kjedelig
det er å rense de bæra .. hehe men nå ender de i muffins som er kjekke å ha i fryseren 🙂

Har også fått satt rumpa litt nedpå innimellom og bygd litt på minihuset ,
begynner så smått og komme seg, fått ferdig stua iallefall 🙂

 

Ellers så kanskje jeg får lagd ferdig noe chicken noodle soup også ..Helt nydelig å ha i fryseren .
Livet må ihvertfall gå videre… Sitter og planlegger ny Sverigetur .. Kosetur …
Er så hyggelig å ha det lille å glede seg til . Båtturen . Og ikke minst Norby senteret .
Deilig at livet begynner å falle litt tilbake til normalen igjen .

Så når jeg planlegger Sverige tur er ingenting overlatt til tilfeldighetene.
Jeg elsker jo lister. Så først en liste med hva vi skal ha i taxfree’n på båten ..
Studerer taxfree magasinet og skriver opp , priser etc,,,
Så Nordby … først alle de butikken jeg skal i før vi skal shoppe mat…
og tilslutt en kjemepliste med mat og tørrvarer 🙂

Og når jeg endelig kommer hjem da .. er vi stort sett berga for en hel mnd.
Bare småhandling her hjemme.. grønnsaker etc..

Jeg burde vel kanskje lagt pengene mine i norske butikker, tatt vare på arbeidsplasser alt det der..
Men skulle likt å sett en av de som sitter på stortinget og sier det der, prøve å klare seg på
uføretrygd her hjemme… det gir nemlig ikke mye slingringsmonn..

Så JIPPI for at vi kan dra til sverige igjen .)

Litt rart innlegg det her og hehe …men men .. tanker på morran er stort sett litt rotete altså ..
Håper dere får en kjempefin dag og at dere koser dere så best dere kan og nyter …
Livet er for kort til å gå rundt å være sur og sint 🙂

“prates ” etterpå med masse oppskrifter og bilder 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg