En helt ny dag !

Nydelig å våkne opp idag, litt grått og litt regn ,men så deilig luft..
Og naturen trengte absolutt vannet som datt ned. Og jeg trengte en litt overskya dag 🙂

For i dag har jeg nemlig bestet meg for at jeg skal bake høstens første eplekake,,

Eple 'Summerred' - Hageland
Knallgod eplekake i langpanna, superenkel.
bilder og oppskrift kommer etterpå 🙂
Også blir det Gladkokken
lørdagskylling til middag i dag.. masse og glede seg til og det er bare å
brette opp arma og sette i gang !  🙂 Livet er morsomere på kjøkkenet !

Tenk på alle verdensproblemer, små problemer, hyggestunder, gråting, lapping av sår ,
som kjøkkener overalt har opplevd.. Helt utrolig .. Det er jo liksom husets hjerte..
Derfor skjønner jeg ikke hvorfor nye hus blir bygget med små kjøkken..
Og ikke noe matbod . Men det har jeg prata om før, og det burde jeg vel egentlig tatt opp med
en arkitekt.. men nå går jeg ikke akkurat med planer om å bygge hus altså .. Så det kan fint vente 🙂

I dag er en kose inne dag, som jeg velger å fylle med bakedufter. Gåturen skal vi selvfølgelig ta..
Hvis ikke rabler det vel for Hr.Whippet.. det er veldig tomt her med bare han og to katter..
savner de andre hver dag .. på to år gikk vi liksom fra 6 katter til 2..
Sykdom,alderdom og forsvinning.. Helt forferdelig ..
Men det orker jeg ikke tenke på da kommer bare tårene fossende..
Så her blir det ut på kjøkkenet og prate litt med Google og klemme i gang.
Hva skal du gjøre i dag da?
Håper du finner på noe gøy eller koselig .. Men uansett så prates vi senere i dag med oppskrifter og bilder 🙂
Ha en superfin Lørdag og ta vare på deg selv ! DU betyr noe 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg