Det drar seg til

Snart i mål… jippi.. I dag blir det litt stressing med kjøring rundt i bygda her. Litt apotek ting som skal i hus ..
Men mål linja er i umiddelbar nærhet…
Innimellom føles det litt sånn at jeg er litt koko.. Kanskje jeg er det ? Stresse så mye for en liten tommel operasjon liksom .
Hubby’n sa i går at *Jeg klarer det her jeg altså* Joda jeg tviler ikke på det.. men det føles liksom best hvis jeg gjør det-
Jeg vet jo at jeg er stikk imot alle *Lilla* damer.. Likestilling og alt det der,, Jeg mener jo fortsatt at mor burde gå hjemme og
ta seg av hus og barn. Vet jo at det er faktisk ikke mulig i det landet her lengre.. Man er faktisk helt avhenging av 2 inntekter, og tilogmed da
er det vanskelig å få ting til å gå rundt. Det burde ikke være sånn !!
Men verden er langt fra perfekt .. Mange ting som burde ryddes opp i .. Så var det det da hvor skal man begynne?
Skal man begynne med vannkatastrofene i pakistan? Eller skal man begynne med strømkrisa i hele  europa?
Eller krigen i Ukraina? Synes det meste er forferdelig for tida. Og de vi har på tinget er jo folkevalgte , men så var det det med regjeringskabal og greier da…
Og fytti katta for en jobb å prøve å få fiksa alt sammen ..
Tenker på hun som har overtatt i England nå.. Mange engelskmenn som har det veldig mye værre en oss…
Og jeg synes fryktelig synd på dem ..
Off Som sagt ikke lett å finne lyspunkter i denna verden for tida,,
Men vi må bare prøve.. 1 time av gangen , så blir sikkert den neste bedre .– Og så plutselig har hele uka gått..
Fikk meg en utrolig lang fin gåtur i går… ble 5,3 km ..(ikke godt for de brista tæra ) Kjørte opp til dattera i Vikersund og tusla rundt
på stolpejakt. Bikkja ble veeldig fornøyd , lang tur på fremmed sted og greier… Og ikke minst fikk han være med på litt *Offroad* hopping etter
røde stolper..
Så vi fikk tatt alle stolpene der og avslutta med en is på gresssletta foran rema 1000..
Litt sliten når jeg kom hjem ,men man blir veldig fornøyd i hodet etter en tur ut i frisk luft og natur ..
Høre fuglene , de forandringene nå som høsten sakte kommer krypende..
Det er altså så fint .. Og som sagt det gjør noe med humøret..
Skulle vært påkrevd at alle måtte ut å gå en time midt på dagen ..
Gjøre sånn som de gjør i syden stenge alt midt på dagen også gå…
Men det er vel helt umulig å få til det og ..

Hmm mange rare tanker i dag og .. Men sikker på at dagen i dag blir bare helt knallfin ..
Dagene blir nemlig litt hva man vil ,hvis man bestemmer seg 🙂
Så smil til verden også smiler den liksom litt igjen 🙂

Håper dere alle har en kjempefin dag og tar vare på hverandre .. Gi noen en klem da vel !
Det gjør nemlig veldig godt ..
Uansett kos dere på denne tirsdagen så prates vi vel i morra igjen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg