Den store Dagen !!

Jada nå er  den endelig  her, den store dagen da jeg får lov å hente lille Astrix
hjem til oss.. er så glad at det bare bobler,,, Skjønner nesten ikke at jeg har vært så heldig,,
Og ingenting av dette hadde vært mulig hadde det ikke vært for
broren og dattern min som startet spleisen .. Og ikke minst alle de som har gitt.,.
Vet  som sagt ikke hvordan i hule jeg skal få takket dere ,, Dere er helt enestående..
Og dere har gitt meg en sjans jeg aldri trodde jeg skulle få igjen ..
Så TUSEN TAKK !!

Det har jo da detti  litt snø i natt . og minus 2 , men bilen er godt skodd og
bare ta tiden til hjelp .., Så går det nok så bra,,

Dagen i går gikk litt i tåka.. vi bare skravla om Astrix, og tror tilogmed Vincent
begynner å lure noe veldig,, Når jeg tok frem katteburet i går kveld ble han helt rar,,
Blir så gøy å se hvordan han reagerer når hans nye bestevenn kommer etterpå i dag ,,
Blir nok armer og bein i alle retninger,,
Skal prøve å få tatt noen bilder, men tror ikke det blir helt lett ,,
Heheh ..
Hva skal dere gjøre i dag på en søndag da?
Jeg håper jeg rekker å få laget noe middag når jeg kommer hjem ,,
Kan nemlig hende det bare blir en brødskive,, at Astrix er så skjønn at jeg ikke klarer
å stoppe å se på ham 🙂
Også gleder jeg meg til natta.. ha pus i senga igjen .. Håper han roer seg og ikke savner mamma og søsken for mye,,
Stakars lille nurket.
Men vi skal passe så godt på ham vi bare kan 🙂
Så blir litt kort innlegg nå..
Men håper på et kjempelangt i morgen tidlig,, og skal gjøre mitt beste for å dele en oppskrift
og bilder av en middag og etter hvert:)

Uansett så ønsker jeg dere ALLE sammen , en riktig god søndag, kos dere  masse..
med både hverandre og med dere selv,, Ring noen da vel ?
Fortell noen at DU er glad i dem og setter pris på dem 🙂

Prates senere i dag da med en middags oppskrift 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg