De passer på meg

Uansett hvor jeg ligger, eller hva jeg gjør, er de rett ved siden av meg.. Både Astrix og Vincent .
Verdens beste sykepassere, og hva er vel mere beroligende en å høre på prrrrrr igen fra en katt …
Så legger ved noen bilder av de 🙂


Astrix lettere hengslengt i senga.. Tar vakta si veldig alvorlig .)

Tror egentlig han har mere lyst til å hoppe på Vincent her altså 🙂

Som sagt de er verdens skjønneste..

Så jeg har godt selskap her jeg ligger og gror sammen..
Tiden går sakte, var en tur på butikken i går med dattera.. Gudameg å godt å komme ut.
Holdt nesten på å få cabin fever her et øyeblikk.. Gjorde absolutt ingenting da annet en å tusle
rundt i butikken, mens hun plukka varer og sto på.. Stakars schnuppa.. Hun er så utrolig snill..
Har vært utrolig heldig med den der:)

Og jeg har funnet ut en ting, jeg må slutte å tenke på strømpriser, vedpriser , dumme politikere ..
Jeg blir nemlig bare så eitrande sint .. at det er pokker ikke verdt det..
Det verste jeg vet er urettferdighet.. Og dagens samfunn har bare det !!
Nå er det vanlig mann sin tur.. Ja jøss .. kyss meg et visst sted..
Har veldig lyst til å dra hjem til ham og fortelle han litt om “vanlige Mann ”

Nei som sagt kan ikke tenke på det..
Over til noe langt hyggeligere…
Er så glad for alt jeg fikk gjort før operasjonen ,,
Surkål og medisterkaker og alt er jo i  boks.. !!
Så gleder meg masse til julaften,,
Nå skal jeg snart begynne å se julefilmene mine..
Starter alltid med Die hard serien .,. vet ikke helt hva den har med
julen å gjøre , men for meg  er det julestemning,,
Så over til Home Alone.. skikkelig cheesy filmer ,men de må med..
Og da begynner det å dra seg til med Love Actually
og The Holliday , Og da er helt klart julestemningen der,,
Og alt topper seg med National lampoons christmas vacation..

Og da 3 nøtter til askepott..
Har ikke sett den nye versjonen , så må vel få med meg den en gang og..
men i år tror jeg vi tar den gamle,,
Og da kunne komme til dekket bord og lys som skinner, glade mennesker og masse varme..
Det finnes ikke noe bedre 🙂
Oioi blir nesten helt sentimental her,, Så ja det er på høy tid å begynne å se på julefilmer 🙂
Finne frem litt gløgg, klementiner.. og bare kose seg, mens man gror sammen 🙂
Håper dere alle har en koselig førjulstid.. og at dere også kan slappe litt av imellom taka,,
Ikke bare stress og mas,, skru av nyheter og corona for en stund..
la hodet få en pause med noe helt meningsløst istede 🙂
Kos dere masse i dag så prates vi plutselig i kveldinga med en oppskrift .)

Ta godt vare på hverandre 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg