Chilimarinert svinefilet og blomkålrisotto

Det høres ganske godt ut, og det er det og. Men det er IKKE vanskelig..
Jeg har alltid trodd at risotto, nei det var sånn de gjorde i Master Chef..
Og alt for vanskelig for meg ..
Men neida var så enkelt som bare det jo ..
Så slenger inn oppskrift på det . For det synes jeg absolutt dere burde prøve altså ..
Og det er helt nydelig å varme opp til lunsj dagen etter

Her er opskriften :
https://linda.blogg.no/blomkalrisotto-og-chilimarinert-svin-ytrefilet.html

Sånn bortsett fra nydelig middag i dag , så jeg på debatten på tv i går… Huff—
Detta går rett vest..
Ble trist og sint .. Men det er absolutt ingenting jeg som lille meg kan få gjort ..
Så bestemte meg i går kveld. Pokker heller, Slutt å la det gå innpå meg , gjør som alltid.
Gjør mitt beste for å gjøre min lille plass i verden til et bedre sted.. Og annet kan jeg ikke få gjort.
Ta vare på de rundt meg. Tror alle de innpå tinget der trenger en lang klem ..
Kanskje de får tilbake litt varme … så kasnkje de tenker klarere..
Nei takke meg til dyra mine ,familien min ..
Og den koselige fine tida vi går i møte.. Masse fyre på peisen . pledd har jeg i haugevis og varme klær har vi ..
Detta går så bra atte !

Så med det så ønsker jeg dere alle en kjempefin dag der ute .. ta godt vare på hverandre og nyt onsdagen så best dere bare kan ..
Og Smil !!!  🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg