Chilimarinert svin ytrefilet og blomkålsrisotto

Jepp da , Mindy ble EU godkjent.
 

 

 Hurra. Grua meg for det der altså.. men det gikk så fint.. så en hæppy start på dagen . Stor takk til Bil-Price Geithus.
Så dagen starta igrunn helt vanlig, opp ca 7, mata alle sammen inkludert et protein rundstykke og en liten flaske vann til meg.. Også en helt merkelig ting etter operasjonen har jeg helt stoppet med å drikke melk.. Drakk iallefall 1 liter hver dag før. Beste jeg visst var å “bælme” iskald melk.. Men nei, nå går det i vann eller appelsin saft.
Men nok om det ..halv ni ringte tlf og da var Mindy ferdig . Så da var det bare å gå kjempefort i 12 min så var jeg der og kunne kjøre gliset mitt hjem igjen 🙂
Etter det ble det jo den vanlige turen vår , ca 5 km langs elven her, på noe som heter fiskestien . Hadde med bikkja til brodern og . Veldig koselig tur. Ellers har dagen vært stille og rolig.
Så middag i dag blir chillimarinert svin ytrefilet og blomålsrisotto..
Oppskrift her https://miniblogg.no/lindasmat/118755/blomkaalrisotto.html
 

Blir nok godt tipper jeg. Og bruttern får nok med seg lunsj på jobb i morra og .-)
 

I morgen kommer ei god venninde på negltime igjen . Gleder meg villt til 2-3 timers skravlings og baileys kaffe 🙂
Så dagene går og plutselig er det Juli.. Dæven sprette og tida flyr.
Lov meg at dere tar godt vare på dere selv og hverandre 🙂
Stor klem til alle som vil ha fra meg 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg