Bursdag er gøy!

Som jeg tidligere har sagt har jeg jo snart bursdag , og jada jeg er ganske barnslig når det kommer til det,,
Det er nemlig Supergøy. blir som en liten unge igjen og river av papiret på pakkene og er kjempeutålmodig.
Sånn er jeg på julaften og.. Og skulle helst gitt bort presanger til andre med en gang jeg kjøper de
for jeg gleder meg sånn til å se de pakke opp og bli glade…
Men altså, jeg er verdens heldigste jeg altså.-.
Fikk bursdags presang på forskudd i går !!
Ny STOL!!

Er den ikke fin kanskje. Sitter så godt i den ,så nå kan jeg krølle meg sammen, sitte i ro og se på tv om kvelden 🙂
Takknemlig!!  🙂

Vi måtte helt til Hønefoss, og jeg måtte låne bilen til Mamma og Stefar . For bilen min er litt liten i stussen sin .. 🙂

Men stol ble det og jeg er superfornøyd.
Så da er det bare å vente på den store dagen så jeg kan få servert noe mat og si ordentlig takk til alle 🙂

Sånn ellers blir det tur nedover i dag, nye vipper på Studio Glow !
Så da misser jeg gåtur med gubbers og Bikkj . Håper de klarer seg uten meg ..
Fikse litt her hjemme når jeg kommer hjem i stede tenker jeg 🙂
Håper dere alle får en superfin Tirsdag !! Og at dere er snille med hverandre 🙂
Ta vare på de rundt deg !

Så prates vi i kveld over en oppskrift 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg