Blir tomt altså

Det er helt merkelig, hvor mye en liten pels kledd skapning kan
lage liv… Og det merkes dessverre ikke før de er borte..
Jeg vet jeg tok det rette valget i går, men fordet så føles
det så slemt,,
dagen i går var jeg helt i tåka,, litt bedre i dag tror jeg,,
Men savnet etter katt er der..
Vincent (bikkja) går rundt og leter han og,, tror han synes det er tomt,..
Så vi må få til en ny katt ..

Spleisen som broren min har startet er oppe i 7500 kroner allerede,,
Og det er 79 dager igjen av den,, Jeg er helt satt ut over hvor mye folk har gitt..
Brodern skal printe ut en liste når alt er over så jeg ser hvem som har gitt,..
det er visst endel anonyme så de får jeg aldri takket..
Men til alle som har gitt !! TUSEN TAKK det betyr UTROLIG masse for meg,,,
Og ja en Maine Coon skal det bli.,, Nå må bare den rette komme .)

Hmm blir et litt susete innlegg det her,, Tåra er ikke langt unna,,
Men jeg skal prøve å gjøre det beste ut av dagen …
Håper alle dere der ute klarer å lage dere en fin dag !
Dere Fortjener nemlig det ! Ta vare på deg selv og andre,,,
Gi noen en superstor klem..
Mennesklig kontakt er viktig!! Ta på hverandre..
Så ha en super tirsdag., så håper vi onsdag blir enda bedere..
Men kommer tilbake i kveld med middagen ..
Skippa i går ,,, og utrolig nok da var det ikke noe middag her,,,
Men i dag er vi i gang !!

Kos dere så prates vi !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg