Biff lørdag

Etter en lang fin tur opp til furumo, gjennom Geithus sentrum og hjem igjen blir det biff, bakt potet og brokkoli til middag.

Biff og bakt potet tror jeg ingen trenger oppskrift på . Men istede for kryddersmør eller bernaisesaus , bruker jeg min vri på “rømmdressing”.

Kjempeenkelt 🙂 Vi har jo som regel taco på fredag , da blir det alltid igjen finahakket løk. Den sparer jeg og i dag tok jeg et beger seterrømme og blander inn den finhakkete løken.
Krydrer med pepper og litt hvitløkskrydder. Setter i kjøleskapet og rett før servering pittelitt salt. Saltet gjør at den blir litt tynnere så vær forsiktig.
Dette med mais oppi oppi den bakte poteten er nyyyyyydelig (men hver sin smak)

Håper dere alle har en kjempefin lørdag og tar godt vare på hverandre.
Gleder meg allerede til i morgen ,da er det frem med Slow Cooker`n for å lage appelsinkylling 🙂

Oppskrift komer selvfølgelig .

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg