Allerede Torsdag…

Ukene flyr avgårde når man har det gøy ! Og hver dag er en fin dag.
Jeg koser meg her oppi hakkebakkeskogen og nyter hver eneste fine høstdag..
I går var jo jeg og dattera ute og rampa masse.. Løste veldig mange verdensproblemer
og bare kosa oss… Og når jeg kom hjem sto middagen på bordet !
Gubbers fulgte meg på Google maps og hadde satt Gladkokkens Lørdagskylling
inn i ovnen og dekket på bordet og greier til jeg kom .. Det var hyggelig det !
Små ting i hverdagen som betyr masse… Så da var det bare å rydde bort matvarene og sette
seg til bords og nyte et godt måltid..
Etter det ble det opp på “tvstua” vår og sitte og ta igjen episoder vi hadde gått glipp av denne uka..
Som sagt vi har nok å henge fingrene i , og ingen dag er kjedelig ..
I dag blir dagen fylt av litt matlaging på morran, så tur , så kommer mammaen min
og skal få litt nye negler.. Også litt mere matlaging.. og da er det jo middagstid ,Og
vips så går den dagen og  ! heheh Bare å holde seg fast i svinga og nyte hvert minutt..
lag dagen din til å bli spennende..
Det er de små tingene som teller her i livet.. Ikke hvor ny bil du har , eller hvor stort hus du har..
Hvis du har et hus som er varmt og trygt og godt .. Og mat i skapene ,, da er du heldig !
Og bør nyte hver dag.. ikke slite for å få mere ting hele tiden .. det er ikke det som er viktig,,
Det er viktigere at du setter deg ned og leser en bok høyt for barna dine en at du jobber overtid,
for å få råd til den siste Iphonen til dem altså .. det er de små tingene man må passe på
og ikke miste..
Men neida dette skal ikke bli et formanende innlegg..
Bare litt forvirra morgen tanker her hehhe
Men håper dere nyter dagen til det fulle og gjør det beste ut av den
for det skal nemlig jeg..
Så prates vi senere til middag.. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg