Alle mann på dekk

Opp og hopp og ut og jobb.
Det var følelsen jeg våkna med i dag. For jeg våkna til ennå en helt nydelig dag. Fuglekvitter og solskinn, kan bar eikke bli bedre. Visste at jeg skulle rydde i bodene i dag så da bestemte jeg meg for å lage middag først.(Vet av erfaring at jeg blir ganske sliten og får Au av sånn rydding)

Så da ble det en stor porsjon Gladkokkens plukkfisk.
 

https://miniblogg.no/lindasmat/119939/tirsdag.html
Lagde så jeg får 2 porsjoner i fryseren og 🙂 

Etter det så var det ut på en nydelig tur med gubbe og hund, ble 4 km i skogen .
Har med 1 liters vannflaske så jeg får vanna hunden og meg med jevne mellomrom 🙂
 

Og da når vi kom hjem og bikkja kasta seg rett i dammen. Begynte vi å rydde. Dæven sprette og mye skrot man samler på . Veldig godt skal det bli å få det der unna. Blir et fullt hengerlass til fyllinga til mandag, for da har brodern mulighet for å kjøre for meg (snill bror jeg har )

Så ble det litt husbygging, men fingra virker ikke så bra etter all sjauinga , så valgte og skrive blogg istede .) 

Ha en utrolig trivelig kveld i varmen alle sammen 
Never wait for a perfect moment, just take a moment and make it perfect .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg