Vanskelig

I dag er en tung og vanskelig dag.. Leon den ene katten vår som alltid er i nærheten ,alltid rundt matskåla.
Kommer inn med  ormer, og koser vettet  av hunder, er søkk borte..
Sist jeg så han var torsdags kveld da vi skulle legge oss…
Han pleier alltid å komme opp når jeg står opp , for å være med på badet.
Men fredag morgen, ingen Leon …
Jeg har en vond føelse av at jeg aldri mere ser Leon.
Han har aldri gått langt , og han er alt for glad i mat til å forsvinne,,
Jeg har vært ute og lett, jeg har ropt, og ingen Leon..

Han har det med å besøke alle naboer rundt her , men de pleier å være ganske så påpasselig med at han ikke forsvinner inn …
Og som sagt lengste han har vært borte er vel kanskje 3 timer.. før han igjen skal ha mat…

Dette er trist ,han er den yngste av de 3 jeg har igjen .. men nå er han borte..
Tårene renner i takt med regnet her.. det er så vondt når de forsvinner..
Når man ikke vet..
Jeg håper jo selvsagt han kommer tuslende .. men håpet blir mindre for hver time…

Så dette blir en litt rar dag,,, Det er bursdagen til en god venn i dag Så jeg ønsker han en kjempefin dag og masse Gratulerer !!
BunnyTrash

 

Og dattern til ei venninde gifter seg i dag ! Gratulerer !!!  🙂

Vi tar nok vår vanlige gåtur kl 12 …
Også blir det noe middags prepping etterhvert ,,,
Ha en fin dag alle sammen ,,,,

Savner deg Leon…..

 

 

4 kommentarer
    1. Tusen takk for gratulasjoner og hyggelig overraskelse. Angående Leon, siste uka har det vært flere, ikke én eller to, men flere som jeg kjenner som har etterlyst katten sin på FB, de skriver som du at de bruker ikke gå langt eller forsvinne, men etter fire døgn har samtlige kommet tilbake 😜😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg