One day at a time

Jupp det er veien å gå .. et steg av gangen liksom.
Så mandag morgen , -5,4 her .. Så her er det fyring på peisen og litt te .
Rim på gresset og begynner å se litt vinterish ute .)
Vi har fått satt opp fuglemateren og pippene er superfornøyd 🙂

Snart på tide å få lagt om til vinterdekk og .. Se til uka igjen kanskje,,
Det er et sånt prosjekt hvor jeg og gubbers blir en hel person til sammen ..
Vi samarbeider kjempegodt om det der.. .)

Ellers var det bursdags feiring hos broren min rett over gata i går..
Jeg var der en time før alle skulle komme og skravla litt med pappa..
Han broren min starta jo en Spleis for meg,,,
Og helt imponert over hvor mye som blir gitt … Evig takknemlig ,,
Kanskje på ny året kan det bli en Maine Coon kattungen som kan flytte inn her 🙂
Det hadde vært super koselig ,,å jeg blir som sagt helt rørt.,,,
Men når alle begynte å komme i går , måtte jeg gå ..
Er ikke helt god på å prate om det har skjedd enda , og helt ille blir det hvis
folk viser at de er lei seg på mine vegne ,,, da knekker jeg,,
For da synes jeg synd på dem og,., for de blir jo lei seg.. Og jeg vil da virkelig ikke at noen skal bli lei seg,,
Og da er vi i gang,,, Så jeg fant ut at nei best å gå ,,,
Jeg håper at alle hadde det hyggelig der oppe, maten så god ut ,
og kaka ble kjempefin !
Rapport fra dattern var at jo alle hadde hygget seg .. Det er koselig 🙂
Jeg får ta en middag med de senere når jeg er litt mere stabil i hodet (haha)

Uff nei,, vil ikke være trist mer… Glede seg til første snøfall,,,,istede.,
Jeg har det nemlig varmt og trygt og masse ved….
Og jeg har snøskuffe.. gleder meg jo som sagt til å bruke den ..

Må ringe sykehuset igjen i dag, mase litt og høre om jeg ikke kan få den operasjonen
før jul… det hadde passa mye bedre en etter nemlig…
For mye skjer her fremover nå… Dattera og svigersønn har nemlig kjøpt seg hus !!!
Wohooo gleder meg masse på deres vegne,, men da trengs jeg sikkert etterhvert
til å enten fore dem eller bære noe,,, så jo før den operasjonen skjer dess bedre…!!

Så dagens plan  er vel bare å holde fyr i peisen en stund, ringe og mase,
gå tur med bikkj , kanskje handle litt med dattera 🙂

Her er iallefall den nye ukes menyen …

Så håper jeg dere alle får en fin start på uka, at dere nyter livet !
Ta godt vare på hverandre og dere selv !!
Unn deg en liten kake bit da vel  !! 🙂
Prates senere i dag da ! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg