Oida

Helt hvitt ute jo!!
Jaja snøen kom den .. akkurat som den alltid gjør, de sier vel at snøen skal falle 3 ganger
før den blir liggende (gammelt jugeord) 🙂

Broren min sjekka Spleisen som han åpnet til meg, til ny katt (ønsket er jo en Maine coon)
4250 !!! Jeg er helt sjokkert.. helt utrolig mye penger og folk er utrolig snille 🙂
Jeg føler meg ydmyk,,, Så en stor TAKK til alle som har gitt… det blir veldig satt pris på .
Og jeg gir meg ikke før jeg har klart å spare til en Maine Coon.
Så hvis noen skulle føle for å gi en 10 så blir det satt veldig pris på og alle monner drar
Maine Coon

Men sånn bortsett fra det og våkne til den gode nyheten og snø, skjer det ikke så mye her .
Gizmo som er nå enekatt oppfører seg helt merkelig.. Koser og mjauer hele døgnet..
Og bikkja sturer litt,,, de merker nok de og at en til ble borte..
Ringte sykehuset i går angående den forestående operasjonen,,,
Mulig det blir i desember… jaja 🙂 Tar det på strak arm så jeg blir ferdig !

Dagen i dag går på butikk runder,, usikker på om vi skal legge om dekk riktig enda,,,
Vi har nemlig piggdekk.. Så tror jeg satser på å kjøre uten pittelitt til..
Også skal vi ha med hunden til brodern på tur i dag ,, Lille Melvin .,
Han er en Jack Russel terrier,, Snill som dagen lang, bare han får bestemme.. heheh
Han er nemlig sheriff i gata .. Vincent prøvde å leke med en annen hund vi møtte på tur i går .
Men da kom det brumling fra Melvin, det var nemlig IKKE greit,, og Vincent bråstoppa og satt seg ned !!
Har vel aldri sett han sette seg ned frivillig ute ! Så melvin ble kjempestolt og Vincent gikk utrolig pent i bånd
etterpå ,, De er rare de dyra 🙂
Akkurat som han vet at joda Melvin er sjefen ,og han er eldst… best å høre,,,
Heheh .. Håper dere alle klarer å lage dere en fin dag i snøen !
Gå en lang tur og kos dere med en kopp kakao når dere kommer hjem kanskje ?
lag iallefall noen minner  !  Det er de vi lever på !

4 kommentarer
    1. Liker ikke snøen, men liker kakao idéen! Hunder er snåle, og katter med. 🧡💜 Her har bilene fått vintersko, men det er piggfritt. Kjør veldig pent da! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg