Mandag og minihus

Jada ble litt bygging i går. Det er altså så fantastisk moro, og sitte å pusle med.
Timene  flyr avsted. Sikker på at hadde fingrene mine vært ok så hadde jeg masseprodusert
dissa husa.. heheh ..
Fått på andre etg nå og bygget ferdig badet og begynt på soverommet ,,

Fikk også pimpa opp kjøleskapet litt med “kjøleskapmagneter” er jo egentlig merker til å ha på negler .. Har jo skuffen full av sånne ting , så greit å få brukt de 🙂

Så i dag blir det vel litt bygging på kvelden . satser på en fin lang tur med bikkj og gubbers først.
Er ikke meldt så varmt i dag så satser på at det går bra. Ha med vann så blir alle fornøyd 🙂
Ellers så hadde vi superkoselig besøk i går kveld . Dattera og svigersønn kom tøffende på hver sin el sparkesykkel.
De suser avgårde og nyter sommerkveldene . Fantastisk sak den der altså.

Liten ,lett ,støyfri. de finner på noe sammen ,skravler og har det gøy ..hvis jeg noen gang ikke  har hund vil jeg ha en sånn ..
Tror aldri jeg hadde turt å kjørt i en by , men her oppe på bygda , med omtrent 0 trafikk på gamleveiene . Jupp da skulle jeg satsa..

Ellers så gleder jeg meg masse til å leke sjåfør en gang i løpet av en 3 ukers periode ..
Den godeste https://bunnytrash.blogg.no/
skal nemlig kjøre Zipline i Vikersund bakken ..
Det gleder jeg meg enormt til å se .. og kanskje få overtalt dem til å ta en kaffe eller noe her før jeg tutler dem hjem igjen 🙂
Skal bli spennede 🙂

Så mange ting å glede seg til fremover altså . Bursdager .. etc. Kommer på løpende bånd nå.
Så til alle der ute .. Takk for at du tar deg tid til å lese bloggen min ..
Og ta vare på hverandre . finn på noe gøy .. lev nå !!

Og ikke minst SMIL !  🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg