It’s Weekend

Yup fredag og greier .
Har en fortreffelig dag hittitl iallefall, morgenstund alene er veldig koselig.
Rett før Vincent kommer ramlende trappa tipper jeg . Men de få minuttene i stillhet setter jeg stor pris på .-)
Men da kan jeg begynne å bråke litt..har jo spist frokost . Så da er det igang med vaskebøtta da.
Fredags vasken… så det lukter grønnsåpe..Bytte duker og pledd og fikse så det blir koselig. Snart august.
Så da klemmer vi igang med denne

Finnes ikke noe bedre å starte helga med… Får hvertfall svingt filla…

Ellers så skjer det ikke så mye i hakkebakkeskogen gitt.. rolig på dyrefronten…
Men i går dumpa det jammen i meg ned et nytt hus i postkassa …Wohooo bedre timing kunne vel ikke skjedd..

Foreløpig bare bilde av bruksanvisningen , har bare pakka det opp , tenkte at jeg kanskje skulle begynne så smått i kveld..
men først vaske rally, turgåing , litt handling.. og middag 🙂
Håper dere alle får en fin dag i dag .. Hør på litt Scooter da vel ..mange bra der altså !  🙂

“prates” ettterpå  🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg