Fredag allerede !!

Ukedagene flyr jo forbi !! og jupp 2 ss ta deg sammen virka det..
så ting er mye lettere nå… Ser fremover ikke bakover…
Blir fortsatt sjokkert av samfunnet rundt oss… Barnebruder,, innsamlinger,
moskeer,bønnerop..Hallo vi bor i NORGE !!! hva er det med det som
er så innmari vanskelig å skjønne da..
Jada fullstendig enig at de må integreres.. men kanskje det er feil måte å gjøre det på eller?

Men jeg skal ikke lage bloggen min til det her altså ,,blir bare innmari frusterert…
Men det er jeg jo ganske ofte heheh …
Dagen i dag skal brukes til å lage en ny ladning med proteinrundstykker

Proteinrundstykker

Også må jeg lage opp litt rødvinsaus og litt viltsaus og fryse i porsjonsbeger,,,
Så det blir litt kjøkken tjeneste i dag, samtidig som det er fredag så  det må jo vaskes og styres
litt før helga ,,


Alltid godt å sette seg litt sliten ned med tacoen og nyte et glass rødvin og kose seg ,,,
Og vite at alt er rent og iorden !
Skal også prøve å få pussa vinduer ,,hmm spørs om fingra virker etterpå da altså..
men vi klemmer i gang og ser hvor langt vi kommer..
man kan jo ikke vite om man klarer det ,før man har prøvd..
Og etter diverse hengekøyer til kattene som har hengt på vinduer her, så
ser de ikke særlig pene ut !
Så det er måla i dag,, alltid godt å ha dags mål.. Har visst blitt helt A4 jeg,,rutiner og vanlige ting ..
Jaja jeg er vel kanskje ganske “normal” da  🙂
Håper dere lager dere en fin fredag og en super nydelig helg,,,
Før man vet ordet av det sitter vi her med snø og masse kuldegrader,,
Så kanskje gå en lang tur og nyt høsten og alle de fine fargene?
Tro meg det er verdt det, når man kommer ut i skogen og ser hvor pent det er ,,
Men da får jeg bare sette i gang her jeg da,,

Tusen takk for at du leser,, ha en superfin dag , også prates vi i kveld da eller?
take care !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg