Dagen før dagen

Har iallefall ikke fått noen avbestilling, så da må jeg vel regne med at alt er i rute for i morgen..
Tenkte jeg skulle ringe inn dit i dag for sikkerhets skyld 🙂
Var en som ikke ville sove mere klokka 0415 i dag tidlig, så da ble det litt tidlig på’n
i dag, men men.. har igrunn nok å henge fingra i så det ordner seg vel ..
Han er jo så skjønn og det høres så sårt ut når han mjauer.. Så
opp og hoppe og fyre i peisen.. Sette opp varmekablene mere, har vi iallefall ikke råd til..

Kunne sikkert holdt et langt foredrag for dere om hvor idiotisk jeg synes det her med strøm,
Acer etc er ,, men det skal jeg spare dere for..
Så sjeleglad jeg har ved..

I dag våkna vi forøvrig til et lett snødryss, så nå har verden blitt hvit og ren og pen.,
Verden var vel kanskje å overdrive,, Geithus er iallefall hvitt 🙂

Dekker over alle feila fra i går.. Jaja da starter man liksom med blanke ark..
Nok å gjøre i dag, turen går til verdens beste vippe/frisør dame, for både farging av hår og vipper..
Må jo se bra ut før operasjonen.. (Heheh ) neida,, men vet jo ikke hvor mobil jeg blir etterpå..
Og jeg nekter plent å la meg selv bli gråhåra enda.. Føler liksom ikke helt for det altså..
Jeg kommer sikkert til å sprette rundt i olabukse og farga hår når jeg er 80…
Håper bare jeg har en flink frisør da og som gjør at farginga ser grei ut liksom 🙂
Og mens jeg er nedafor skal jeg få gjort det siste av ting der nede..

Før turen går hjem hit til middag og pakking av bag,,, Håper også i dag når jeg ringer
at jeg kan få et tidspunkt å møte opp på .. Er veldig kjedelig å møte opp 0700 i bærum hvis jeg er sistemann
den dagen for operasjon liksom .. Så satser på at jeg er klokere etter en telefon i dag 🙂

Er så glad for at det her snart er over,, for det blir nemlig siste frivillige operasjonen .,
Da har jeg blitt kutta nok i liksom .. Er jo helt fantastsik at sånt som det her blir dekka av det
offentlige,, helt utrolig.. Tør ikke tenke på hvor mye det her skulle kosta hvis jeg måtte betale det selv..

Også blir det jo rundskrubbing med Hibiscrub i dag og i morgen  tidlig..
Rrrr er ikke så glad i den der , for det svir,, Men må man så må man 🙂

Så i morgen tidlig antar jeg at jeg ikke skriver noe blogg innlegg…
Tipper jeg skriver noen ord når jeg våkner.. eller kommer hjem ..
Dere blir ikke kvitt meg altså..

Fikk av verdens beste datter 🙂 Og jeg skulle jo ønske jeg klarte å mase meg
hjem fra sykehuset istede for å tilbringe en natt der,, Men , skal være tålmodig!!


Verdens fineste Snipp og Snapp, som vi kjøpte i Disney World, Florida i 99..

Og verdens fineste Astrix og Vincent 🙂
Men nå tror jeg nesten jeg må sette litt igang her .)
Håper der alle får en kjempefin dag, kjør pent hvis dere skal ut !
Og gå pent og ikke dett..
Ta godt vare på dere selv til vi prates igjen 🙂
Blir et lite middags innlegg i dag og da.)
See ya all soon !!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg